zondag 10 januari 2010

Andersom

Ik raak nog steeds in de war. Alles is hier omgekeerd. En nu heb ik het niet eens over het links rijden of dat de richtingaanwijzer aan de verkeerde kant zit, zodat de ruitenwisser aan gaat.

Maar de noordenwind is het warmst en de zuidwester het kilst. De zon gaat van oost via noord naar west, net als de maan. De sterrenhemel is prachtig, ik herken geen enkel sterrenbeeld, maar het lijken er meer. En ze draaien ook al de verkeerde kant op.

Als ik een kraan probeer open te draaien en het lukt niet, of ik wil warm water en het blijft maar ijskoud, dan snap je het al. Ik moet de andere (verkeerde) kant opdraaien. Sloten gaan andersom, enz. Of het gootsteenputje ook andersom draait, weet ik nog steeds niet. Daar let je niet op, want er is geen foutmelding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten